Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Πως ερωτεύονται τα ζώδια!




Κριός: ΜΜΜΜ αυτή / αυτός μου αρέσει, θα πάω να του την πέσω, τι και αν τα έχει και με άλλος, άμα δει το γυμνασμένο μου κορμί θα πέσει. Όμως ακόμα και αν δεν πέσει θα πάω να την / τον πάρω από τα μαλλιά και θα έρθει με το ζόρι να ανάψουν και λίγο τα αίματα. Άκου εκεί δεν θα θέλει...

Ταύρος: Α κοίτα τι όμορφος / όμορφη είναι αυτός εκεί, φοράει και ακριβά ρούχα, θα έχει λεφτά. Άμα δει όμως το πανάκριβο αυτοκίνητό μου και μάθει και πόσο κοστίζουν τα ρούχα μου τότε σίγουρα θα μου την πέσει. Άμα πάμε και για φαγητό σε κανένα ακριβό εστιατόριο το παιχνίδι είναι δικό μου.

Δίδυμος: Αυτός / αυτή εκεί μου αρέσει, θα πάω να του / της μιλήσω, θα δει πόσο καλά τα πάω με την τεχνολογία και θα πάθει μόλις δει τι μπορεί να κάνει το καινούριο μου κινητό, άμα δε αρχίσω και να μιλάω το παιχνίδι είναι δικό μου καθώς θα του πάρω τα μυαλά με αυτά που θα του πω και δεν τα έχει ξανακούσει..

Καρκίνος: Θα πάω να τον / την κοιτάξω στα μάτια και θα δω, αν αγγίξει την ψυχή μου θα μείνω μαζί του, αν όχι θα βάλω τα κλάματα και θα ζητήσω και μια αγκαλιά, τότε πρέπει να τρέξει κοντά μου! Αλλά πάλι και αν δεν έρθει έχω το μπαμπά και τη μαμά μου...

Λέων: Μου αρέσει πως με κοιτάζει, έτσι πως δείχνει να με θαυμάζει, θα του παίξω ένα μονόπρακτο να δει τι καταπληκτική ηθοποιάρα είμαι, λες να με χειροκροτήσει τότε? Αν ναι θα τα φτιάξω μαζί του / της και θα  μοιραστώ έτσι λίγη από τη λάμψη μου. Πω θα ζήσουμε μελοδραματικές στιγμές μαζί, τύφλα να 'χουν οι έρωτες του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή...

Παρθένος: Μου αρέσει αλλά είναι λίγο τσαλακωμένα τα ρούχα που φοράει, να πάρω να τα σιδερώσω? Μετά θα προσφέρω και ένα ποτήρι νερό, κάτι να φάει και άμα θέλει θα του καθαρίσω και τα παπούτσια. Άμα δε του δώσω και ένα πρόγραμμα διατροφής θα με λατρέψει!

Ζυγός: ΑΧ, μου αρέσει θα κάνω επιτέλους σχέση που τόσο μου έχει λείψει, ή μήπως όχι? Λες να μην είναι καλός / καλή για εμένα? Και αν δεν ταιριάξουμε τελικά? Θα μπορεί να ακολουθεί τις ρομαντικές βόλτες που θέλω ή όχι? Πωπω τι μπέρδεμα…

Σκορπιός: Με κανει να αισθάνομαι πως θα ζήσουμε κολασμένες στιγμές, θα κάνουμε πολύ σεξ και μετά θα καψουρευτούμε πολύ, θα ζήσουμε ακραία πάθη, θα πάμε στην κόλαση και τον παράδεισο μαζί, μετά θα με προδώσει, θα πέσω στην κατάθλιψη αλλά τελικά θα βγω πιο δυνατός! Μου αρέσει τον / την θέλω!!

Τοξότης: Καλά αυτή / αυτός λέει τρομερά αστεία και μου αρέσει πολύ. Του / της αρέσει και να βγαίνει, θα πάμε βόλτα με τους φίλους και ταξίδια, νομίζω στο εξωτερικό καλύτερα και θα περνάμε σούπερ με παρέες να συζητάμε για τα βιβλία που διαβάζουμε!!

Αιγόκερως: Μωρέ καλός / καλή είναι αλλά έχει καλή δουλειά? Άμα μάθουν ότι είμαι μαζί του / της λες να κάνω ζημιά στην εικόνα μου? Από την άλλη είναι στην αντίπαλη εταιρεία, έτσι θα μπορέσω να μάθω ότι χρειάζεται και να τους κάνω ζημιά. Τέλεια, μου αρέσει…

Υδροχόος: Πωπω κοίτα αυτόν / αυτή, δείχνει τέλεια με τη στολή του χίπι, α θα πηγαίνουμε μαζί στα νησιά να βρίσκουμε και άλλο κόσμο και να μιλάμε για την εποχή των λουλουδιών. Και όταν γυρίσουμε θα πηγαίνουμε σε συλλαλητήρια νομίζω θα του / της αρέσουν. Άμα δε είναι και κανένας φίλος / η εκεί μπορούμε να κάνουμε και τίποτα όλοι μαζί και θα περάσουμε σούπερ!!

 
Ιχθύς: Μου φαίνεται είναι ένα πολύ γλυκό πλάσμα, και πως σκέφτεται το καλό των ανθρώπων! Θα πηγαίνουμε μαζί να μοιράζουμε φαγητό στους άπορους και μετά θα κρυβόμαστε από τον κόσμο, θα μιλάμε για τη ζωή μετά από εδώ. Θα καθόμαστε μαζί στο συννεφάκι που έχουμε δημιουργήσει και θα οραματιζόμαστε το σύμπαν. Ελπίζω όμως να έχει λεφτά γιατί πάλι άφραγκος / η είμαι…



Βάσω Τσόγια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου